Carta abierta a los trabajadores de Vigo

May 20, 2015 | Galiza, Galiza

Me llamo Laura Quintillán y he sido designada por mis camaradas para encabezar la candidatura municipal de Comunistas da Galiza PCPE en Vigo.

No es difícil que me conozcas por haberme  visto en un reparto de panfletos de mi Partido,o que te haya vendido un periódico comunista en alguna manifestación, o que hayamos compartido piquete en una huelga. También soy violinista, y es posible que me conozcas de eso.

Entre las tareas de la candidatura comunista para el Ayuntamiento de Vigo está la de difundir, en la medida de nuestras posibilidades, las líneas fundamentales de nuestro programa.

Por eso me dirijo a ti, trabajadora, trabajador de Vigo.

Ante todo, los y las comunistas debemos ser la voz de la clase obrera, de las luchas obreras y populares, allí donde estemos. Y creemos que tiene que haber comunistas en el Ayuntamiento para defender, impulsar y apoyar, también desde allí, esas luchas de la clase obrera y del pueblo.

Para conformar nuestro programa la primera pregunta que nos hacemos es: ¿qué necesitan la clase obrera y los sectores populares? Conquistar los medios para satisfacer esas necesidades es una tarea de todos, tuya y nuestra, luchando unidos, en los centros de trabajo, en las calles y barrios.

Es muy importante entender que vivimos en un sistema injusto, de clases sociales. Una de ellas, la de los que producimos toda la riqueza, la clase obrera, los explotados, la inmensa mayoría social.
La otra, los explotadores (los capitalistas que viven de nuestro trabajo), una ínfima minoría privilegiada que nos roba y nos oprime.

La clase que está hoy en el poder nunca fue muy atenta hacia nuestros derechos, pero en la fase actual de la crisis capitalista tiene que escoger entre sus privilegios y nuestros derechos más básicos. Y ellos no tienen dudas sobre su elección…

La clase en el poder busca recuperar con la mayor celeridad posible el nivel de beneficios que perdió por la crisis. Para eso, saquea a manos llenas las arcas públicas y privatiza todo lo que fueron servicios
fundamentales, derechos conquistados con la lucha de los y de las trabajadoras. Esto explica el continuo chantaje de la UE con el cuento de la “estabilidad presupuestaria”, “gasto público”…o sea: más recortes, menos derechos para nosotros.

La clase en el poder no quiere solucionar ninguno de los problemas que nos aquejan, porque su enriquecimiento depende de nuestro empobrecimiento. Por eso, dentro del actual sistema,nadie puede garantizarnos la lucha contra el paro, porque es precisamente la existencia del paro lo que permite chantajear la clase trabajadora y explotarla más, ante el miedo de cada una de nosotros a ser sustituida por otro que se conforme con un salario menor, con más precariedad.
 
En este contexto, Comunistas da Galiza ­PCPE pensamos que las opciones que nos ofrecen gestionar “mejor” este sistema, armonizar los intereses de explotados y explotadores, (dejando intacta la base del poder), ¡o están vendiendo humo o viven en una ilusión!

Para que pueda imperar la justicia social, debe ser justamente alterada la base del poder económico, socializando el gran capital y las finanzas. Por eso estamos en contra de las ayudas y de las rebajas fiscales a grandes empresarios. Al contrario, entendemos que deben pagar mayores
impuestos. Ni ellos son “nuestros” empresarios, ni las empresas de Vigo son “nuestras”.

En el capitalismo, toda empresa es sólo el lugar donde el patrón nos sujeta la una disciplina cada vez más férrea para aprovecharse cada vez más de nuestra energía, para consumir nuestra salud y nuestra vida, a cambio de un salario escandalosamente menor que el valor del nuestro trabajo. Ese robo legal también es conocido cómo “plusvalía”. Pero a día de hoy, ese robo adquiere proporciones dramáticas. Y la ola sin fin de las privatizaciones, lo agrava aún más.

Por eso en Comunistas da Galiza ­PCPE, no queremos más dinero público para el sector privado. No queremos más privatizaciones y concesiones. Al revés, queremos la reversión de las privatizaciones realizadas.

Entendemos que derechos humanos fundamentales como Salud, Educación y Servicios Sociales, deben ser totalmente públicos. Siempre universales y gratuitos. El pleno empleo debe ser garantizado, o si no, la prestación de desempleo debe ser indefinida, hasta la creación de
puestos de trabajo dignamente remunerados para todos y todas.

Y el derecho universal a la vivienda tiene que garantizarse sin excepción, en una ciudad con millares de pisos vacíos.

Para que esto sea posible, las y los comunistas creemos que el control, gestión y decisión deben estar en las manos de la clase obrera y del pueblo trabajador. Ya sea como trabajadores o como usuarios/as.

Trabajadores y trabajadoras se deberán poder reunir en consejos formados por quienes hoy constituyen las juntas de personal y comités de empresa.

Comunistas da Galiza ­PCPE reclamamos la gestión pública bajo control obrero y popular de basura, agua, parques, jardines, zonas azules y verdes, transporte, guarderías, ludotecas y centros de deporte. Necesitamos medios de comunicación públicos gestionados por el personal, que sirvan como cajas de resonancia de las inquietudes y necesidades del pueblo trabajador.

Para todo esto tendremos que hacer frente a las directrices privatizadoras, ya vengan de Compostela, Madrid o Bruselas. Sabemos que las “ayudas” que “da” la UE tienen el precio de la obligatoriedad de la gestión privada. El Tratado de Libre Comercio UE-­Estados Unidos (TTIP) es la continuación acelerada y amplificada de estas políticas. Supone, mayor presencia de monopolios, peor vida, peor trabajo. Por eso, el PCPE lucha por la salida de la UE y del euro. Por eso rechazamos lo

La pertenencia a la OTAN supone gastos militares monstruosos, guerra, destrucción, peligros para los pueblos. Por eso defendemos la salida unilateral de la OTAN y la expulsión de las bases yanquis. !Qué
gran fuente de ahorro supondrá, cuando se dé, esa desvinculación…!

Queremos un Vigo de paz y sin explotación, por eso reclamamos que las infraestructuras y la industrialización sirvan a los intereses sociales, no al lucro personal. Que sirvan de base de un modelo socialista­ comunista, de una economía planificada que acabe con el caos capitalista, y garantice pleno empleo, salud y bienestar social.

Estas ideas no son fruto de nuestra imaginación. Están basadas en duras y largas luchas obreras. Fueron las que llevaron al cosmos a primera mujer y dieron la primacía en justicia social, bienestar, arte y deporte a pueblos salidos de la más profunda miseria. Le dieron sobre todo: pleno
empleo, salud y educación universales y gratuitas.

Somos parte de esas luchas. Sabemos lo que queremos, porque como traballdoras/es sabemos lo que necesitamos.

Por eso pedimos tu apoyo. Y te pedimos también que te organices y luches con nosotros en las filas del partido de la clase obrera, del Partido Comunista.

Porque somos la voz de la clase obrera. El 24 de mayo, vota comunista en tu Ayuntamiento.

 

************************** GALEGO ****************************************************

Ola compañeira/o, amiga/o, veciña/o.

Chámome Laura Quintillán e fun designada polos meus camaradas para encabezar a candidatura municipal de Comunistas da Galiza – PCPE en Vigo.

Non é difícil que me recoñezas de me ter visto nun reparto de panfletos do meu Partido, ou que che teña vendido un xornal comunista nalgunha manifestación, ou que compartiramos piquete nunha folga. Tamén son violinista, e é posíbel que me coñezas diso.

Entre as tarefas da candidatura comunista para o Concello de Vigo está a de difundir, na medida das nosas posibilidades, as liñas fundamentais do noso programa.

Por iso me dirixo a ti, traballadora, traballador de Vigo.

Ante todo, os e as comunistas debemos ser a voz da clase obreira, das loitas obreiras e populares, alí onde esteamos. E cremos que ten que haber comunistas no Concello para defender, impulsar e apoiar, tamén dende alí, esas loitas da clase obreira e do pobo.

Para conformar o noso programa a primeira pregunta que nos facemos é: que necesitan a clase obreira e os sectores populares? Conquistar os medios para satisfacer esas necesidades é unha tarefa de todos, túa e nosa, loitando unidos, nos centros de traballo, nas rúas e barrios.

É moi importante entender que vivimos nun sistema inxusto, de clases sociais. Unha delas a dos que producimos toda a riqueza, a clase obreira, os explotados, a inmensa maioría social. A outra, os explotadores (os capitalistas que viven do noso traballo), unha ínfima minoría privilexiada que nos rouba e nos oprime.

A clase que está hoxe no poder nunca foi moi atenta aos nosos dereitos, pero na fase actual da crise capitalista ten que escoller entre os seus privilexios e os nosos dereitos máis básicos. E eles non teñen dúbidas sobre a súa elección…

A clase no poder busca recuperar o máis axiña posíbel o nivel de beneficios que perdeu pola crise. Para iso, saquea a mans cheas as arcas públicas e privatiza todo o que foron servizos fundamentais, dereitos conquistados coa loita dos e das traballadoras. Isto explica a continua chantaxe da UE co conto da “estabilidade orzamentaria”, “gasto público”…ou sexa: máis recortes, menos dereitos para nós.

A clase no poder non quere solucionar ningún dos problemas que nos aflixen, porque o seu enriquecemento depende do noso empobrecemento. Por iso, dentro do actual sistema, ninguén pode garantirnos a loita contra o paro, porque é precisamente a existencia do paro a que permite chantaxear a clase traballadora e explotala máis, ante o medo de cada unha de nós a ser substituída por outro que se conforme cun salario menor, con máis precariedade.

Neste contexto, Comunistas da Galiza-PCPE pensamos que as opcións que nos ofrecen xestionar “mellor” este sistema, harmonizar os intereses de explotados e explotadores, (deixando intacta a base do poder), ou están a vender fume ou viven nunha ilusión!

Para que poida imperar a xustiza social, debe ser xustamente alterada a base do poder económico, socializando o gran capital e as finanzas. Por iso estamos en contra das axudas e das rebaixas fiscais a grandes empresarios. Ao contrario, entendemos que deben pagar maiores impostos. Nin eles son os “nosos” empresarios, nin as empresas de Vigo son “nosas”.

No capitalismo, toda empresa é só o lugar onde o patrón nos  suxeita a unha disciplina cada vez máis férrea para aproveitarse cada vez máis da nosa enerxía, para consumir a nosa saúde e a nosa vida, a cambio dun salario escandalosamente menor que o valor do noso traballo. Ese roubo legal tamén é coñecido como “plusvalía”. Pero a día de hoxe, ese roubo adquire proporcións dramáticas. E a vaga sen fin das privatizacións, agrávao aínda máis.

Por iso en Comunistas da Galiza-PCPE, non queremos máis diñeiro público para o sector privado. Non queremos máis privatizacións e concesións. Ao revés, queremos a reversión do que se privatizou.

Entendemos que dereitos humanos fundamentais como Saúde, Educación e Servizos Sociais, deben ser totalmente públicos. Sempre universais e gratuítos. O pleno emprego debe ser garantido, ou senón a prestación de desemprego debe ser indefinida, ata a creación de postos de traballo dignamente remunerados para todos e todas. E o dereito universal á vivenda ten que garantirse sen excepción, nunha cidade con milleiros de pisos baleiros.

Para que isto sexa posíbel, as e os comunistas cremos que o control, xestión e decisión deben estar nas mans da clase obreira e do pobo traballador. Xa sexa como traballadores ou como usuarios/as.

Traballadores e traballadoras deberanse poder reunir en consellos formados por quen hoxe constitúen as xuntas de persoal e comités de empresa.

Comunistas da Galiza-PCPE reclamamos a xestión pública baixo control obreiro e popular de lixo, auga, parques, xardíns, zonas azuis e verdes, transporte, garderías, ludotecas e centros de deporte. Necesitamos medios de comunicación públicos xestionados polo persoal, que sirvan como caixas de resonancia das inquedanzas e necesidades do pobo traballador.

Para todo isto teremos que facer fronte ás directrices privatizadoras, xa veñan de Compostela, Madrid ou Bruxelas. Sabemos que as “axudas” que “dá” a UE teñen o prezo da obrigatoriedade da xestión privada. O Tratado de Libre Comercio UE-Estados Unidos (TTIP) é a continuación acelerada e amplificada destas políticas. Supón, maior presenza de monopolios, peor vida, peor traballo. Por iso, o PCPE loita pola saída da UE e do euro. Por iso rexeitamos o TTIP.

A pertenza á OTAN supón gastos militares monstruosos, guerra, destrución, perigos para os pobos. Por iso defendemos a saída unilateral da OTAN e a expulsión das bases ianquis. Que grande fonte de aforro suporá, cando se dea, esa desvinculación…
   
Queremos un Vigo de paz e sen explotación, por iso reclamamos que as infraestruturas e a industrialización sirvan aos intereses sociais, non ao lucro privado. Que sirvan de base dun modelo socialista-comunista, dunha economía planificada que remate co caos capitalista, e garanta pleno emprego, saúde e benestar social.

Estas ideas non son froito da nosa imaxinación. Están baseadas en duras e longas loitas obreiras. Foron as que levaron ao cosmos a primeira muller e deron a primacía en xustiza social, benestar, arte e deporte a pobos saídos da máis profunda miseria. Déronlle sobre todo: pleno emprego, saúde e educación universais e gratuítas.

Somos parte desas loitas. Sabemos o que queremos, porque como traballdoras/es sabemos o que necesitamos.

Por iso pedimos o teu apoio. E pedímosche tamén que te organices e loites connosco nas filas do partido da clase obreira, do Partido Comunista.

Porque somos a voz da clase obreira. O 24 de maio, vota comunista no teu Concello.
Hola compañera/o, amiga/o, vecina/o.