A LA CLAS OBRERA DE MIERES: XUNIDÁ Y LLUCHA POL FUTURU (UNIDAD Y LUCHA POR EL FUTURO)

Oct 8, 2012 | Asturias | 0 Comentarios

En estos últimos meses los conflictos en toda la comarca del Caudal se reavivan, y empresas como URUEÑA, THYSSEN NORTE, STARGLASS…, aplican EREs, recortes de salario, aumentos de jornada

Que la patronal nun descansa nin en branu nos sos ximielgos contra los drechos de los trabayadores ye dalgo que nós sabemos, y que la propia burguesía empéñase n`amosar ca vegada más. Na defensa los sos beneficios nun hai descansu nin tregua, nin importa la situación xeneral, nin na más que caltener los sos dividendos pasando per enriba de too.
Nestos caberos meses los engarraes en tola fastera`l Caudal reavivense, y empreses como URUEÑA, THYSSEN NORTE, STARGLASS…, apliquen EREs, retayos de salariu, medramientos de la xornada, toa una batería de medies de cara a salvaguardar los sos ingresos a costa d`arrebañar más nes nómines d`unos trabayadores a los que dende toles estayes desixe-yos esfuercios pa salvar al morriente sistema capitalista, un sistema económicu-políticu que namai pervive gracies a la probeza de miles de millones de persones nel mundiu y que la so única mena de perpetuase ye medrando`l nivel d`esplotación de les clases trabayadores.
Pero tamién tienen responsabilidá nesta situación les organizaciones sindicales que deberíen xunir les luches de tolos trabayadores la nuesa comarca contra les estremaes empreses, que nun dexen de ser miembros d`una mesma patronal que autúa xunida escontra los nuesos intereses como clas obrera que somos. Sedría un deber pa cualisquier central sindical el de xunir les estremaes fuercies col oxetivu de concienciar, de da-yos un gran arma que ye la xunidá de to los trabajadores, ensin escaecer a los miles de paraos que sufren les consecuencies de vese escluyios del drechu al trabayu que poseemos toles persones. En llugar d`eso la dirixencia de los sindicatos escueye la defensa`l Pauto Social cola patronal y el gobiernu, en vez d`organizar una nuea Fuelga Xeneral que radicalice y conciencie a la clas obrera de que los sos drechos solo se defienden con una amarraza autiva qu`arrampuñe`l poder a la burguesía y los sos estremaos gobiernos de marionetes.
Ye`l momentu d`axuntar a tolos trabayadores, a los heroicos mineros que durante dos meses fueron un espeyu pa tolos proletarios d`Asturies y d`España, a tolos que sufren regulaciones y despidos arbitrarios sofitándose na nuea reforma llaboral de esti gobiernu de la reacción. Ye`l momentu de xunir nuna toles lluchas obreres de la comarca`l Caudal, de ser exemplo pa axuntar a tolos trabayadores y les clases populares asturianes contra esti sistema que mos estrapaya y mos emprbrez ensin piedá.
Ye`l momentu de formar Comités de Xunidá Obrera nes mines, nes fábriques, nos polígonos, nos centros comerciales… ye necesario xuni a tolos trabayadores coscientes pa da-y una retruca xunitaria a la burguesía que domina les nueses vides.
Ye`l momentu de fortalecer al Partíu Comunista, ye`l momentu pa los ellementos más combativos del pueblu de sumase a les files de la organización de los que buscamos un cambiu total de sistema pa entamar una nuea sociedá, una sociedá xusta e igualitaria, el socialismu.

POLA XUNIDÁ DE LOS TRABAYADORES

TOO PA LA CLAS OBRERA

Mieres, 1 de Ochobre de 2012

Xaime Rodríguez
Resp. Políticu la Célula “Constantino Zapico” del PCPE-Asturies nel Caudal

 

——————————- CASTELLANO ————————————–

 

A LA CLASE OBRERA DE MIERES: UNIDAD Y LUCHA POR EL FUTURO



Que la patronal no descansa ni en verano en sus embates contra los derechos de los trabajadores es algo que nosotros sabemos, y que la propia burguesía se empeña en demostrar cada vez más. En la defensa de sus beneficios no hay descanso ni tregua, ni importa la situación general, ni nada más que mantener sus dividendos pasando por encima de todo.
En estos últimos meses los conflictos en toda la comarca del Caudal se reavivan, y empresas como URUEÑA, THYSSEN NORTE, STARGLASS…, aplican EREs, recortes de salario, aumentos de jornada, toda una batería de medidas de cara a salvaguardar sus ingresos a costa de arañar más en las nóminas de unos trabajadores a los que desde todos los estamentos se les exige esfuerzos para salvar al moribundo sistema capitalista, un sistema económico-político que solo pervive gracias a la miseria de miles de millones de personas en el mundo y que su única manera de perpetuarse es aumentando el nivel de explotación de las clases trabajadoras.



Pero también tienen responsabilidad en esta situación las organizaciones sindicales que deberían unir las luchas de todos los trabajadores de nuestra comarca contra las diferentes empresas, que no dejan de ser miembros de una misma patronal que actúa unida contra nuestros intereses como clase obrera que somos. Sería un deber para cualquier central sindical el de unir las diferentes fuerzas con el objetivo de concienciar, de dar un gran arma que es la unidad de todos los trabajadores, sin olvidar a los miles de parados que sufren las consecuencias de verse excluidos del derecho al trabajo que poseemos todas las personas. En lugar de eso la dirigencia de los sindicatos escoge la defensa del Pacto Social con la patronal y el gobierno, en vez de organizar una nueva Huelga General que radicalice y conciencie a la clase obrera de que sus derechos solo se defienden con una lucha activa que arrebate el poder a la burguesía y sus diferentes gobiernos de marionetas.
Es el momento de unir a todos los trabajadores, a los heroicos mineros que durante dos meses fueron un espejo para todos los proletarios de Asturies y de España, a todos los que sufren regulaciones y despidos arbitrarios apoyándose en la nueva reforma laboral de este gobierno de la reacción. Es el momento de unir en una todas luchas obreras de la comarca del Caudal, de ser ejemplo para unir a todos los trabajadores y las clases populares asturianas contra este sistema que nos aplasta y nos empobrece sin piedad.



Es el momento de formar Comités de Unidad Obrera en las minas, en las fábricas, en los polígonos, en los centros comerciales… es necesario unir a todos los trabajadores conscientes para dar una respuesta unitaria a la burguesía que domina nuestras vidas.



Es el momento de fortalecer el Partido Comunista, es el momento para los elementos más combativos del pueblo de sumarse a las filas de la organización de los que buscamos un cambio total de sistema para construir una nueva sociedad, una sociedad justa e igualitaria, el socialismo. 
 
POR LA UNIDAD DE LOS TRABAJADORES
 
TODO PARA LA CLASE OBRERA
 
Mieres, 1 de Octubre de 2012
 
 
Xaime Rodríguez
Resp. Político de la Célula “Constantino Zapico” del PCPE-Asturies en el Caudal