Homenaje a los 14 de Nicolasa

Sep 1, 2015 | Asturias, Asturias

En la mañana del 31 de agosto, militantes de la célula “Constantino Zapico” del PCPE en la comarca del Caudal nos concentramos junto al monumento al minero en Mieres para homenajear a los 14 mineros muertos hace 20 años en el pozo Nicolasa.
 
En este sencillo acto se depositó un ramo con 14 claveles rojos, y se leyó el comunicado del Partido, homenaje al aniversario de esta tragedia, pero también a todos y cada uno de los mineros muertos en el tajo, a  cada obrera y obrero que deja su vida ganándose el jornal.

Posteriormente, varios de los militantes subieron al pozo, donde este año la empresa quería limpiarse la cara descubriendo una placa, para repartir panfletos con el comunicado partidario.

Es de lamentar que el monumento de Mieres, construido para recordar a aquellos 14 compañeros, hoy lucía un aspecto bastante abandonado, sin la limpieza que merece, y sin que ni tan siquiera en este día del aniversario de la fecha que motivó su construcción flameara la llama que debería albergar en su interior. Parece ser que al gobierno municipal mierense le interesaban más los homenajes que organizaba la empresa que cualquier otra cosa, y que tienen su cabeza ocupada pensando en los actos que en dos semanas piensa llevar a cabo la guardia real en nuestro concejo, como para acordarse de hacerle un mínimo mantenimiento a un monumento a unos mineros que hace ya 20 años dejaron a todas Cuencas Mineras con lágrimas en los ojos y rabia en el corazón.

 

 

****************************************** asturiano ******************************************

Na mañana del 31 d`agostu, militantes de la célula “Constantino Zapico” del PCPE na comarca`l Caudal concentramonos xunto al monumentu al mineru en Mieres pa homenaxear a los 14 mineros muertos fae 20 años nel pozu Nicolasa.

N`esti cenciellu acuu depositose un ramu con 14 claveles colloraos, y leyose`l comunicáu del Partíu, homenaxe al aniversariu d`esta traxedia, pero tamién a toos y ca ún de los mineros muertos nel tayu, a  ca obrera y obreru que dexa la so vida ganándose`l xornal.

Posteriormente, dellos de los militantes sobieron al pozu, onde esti añu la empresa quería llimpiase la cara descubriendo una placa, pa repartir panfletos col comunicáu partidariu.

Ye pa llamentar que`l monumentu de Mieres, construyíu pa l`alcordanza d`aquellos 14 compañeros, llucía güei un aspeuto abondo esbardiáu, ensin la llimpieza que merez, y ensin que nin tan siquiera n`esti díi l`aniversariu la fecha que motivó la so costrucción flameiara la llama que debería allugar nel so interior. Parez ser que al gobiernu municipal mierense interesaben-i más los homenaxes que entamaba la empresa que cualisquier otra cosa, y que tienen la so tiesta ocupada camentando nos autos que`n dos selmanes camienta llevar a cabo la guardia real nel nuesu conceyu, como pa alcordase de face-i un mínimo caltenimientu a un monumento a unos mineros que fae ya 20 años dexaron a toles Cuenques Mineres con llárimes nos güeyos y rabia nel coral.

 

{gallery}pozo-nicolasa-2015{/gallery}