Bajo el lema “Construyendo el proyecto revolucionario” se reunió ayer, en el salón de actos de CCOO del Nalón la Conferencia del PCPE-Asturies. Con la asistencia de delegados y delegadas de todas la Células del Partido y de una delegación de los Colectivos de Jóvenes Comunistas, la militancia comunista asturiana analizó el trabajo realizado durante los últimos tres años y se plantearon las prioridades para el próximo periodo.
Previamente a la Conferencia, se realizó por parte de varios militantes una ofrenda floral en la tumba de los Mártires del Carbayín, en la población sierense de Carbayín Altu, en recuerdo a la lucha de los revolucionarios en Octubre de 1934.
La Conferencia aprobó la rendición de cuentas y los documentos políticos y organizativos presentados por el Comité saliente, en el que se sitúa como prioridad el trabajo en el movimiento obrero, con el objetivo de incrementar la presencia comunista en los sectores productivos estratégicos, atribuyendo una significativa importancia al sector de la minería, el metal, el transporte y las comunicaciones, y la enseñanza y la sanidad.
En el plano organizativo la Conferencia analizó las deficiencias existentes y se estudiaron la vía para su superación, sobre la base del trabajo de masas de todas nuestras Células bajo la dirección de un Comité de Asturies más fuerte. La Conferencia, que finalizada con la unidad monolítica del PCPE-Asturies, frente a los difíciles momentos que tendrá que afrontar la militancia comunista asturiana en todos los terrenos de la lucha de clases, decidió que, de ahora en adelante su Comité de dirección adoptase en nombre de Comité de Asturies – Berto Loredo, como homenaje y recuerdo al histórico militante comunista asturiano, ejemplo para las nuevas generaciones de comunistas asturianos.
Elegido el Comité de Asturies – Berto Loredo, se reunió su primer pleno, eligiendo como Responsable Político al camarada José Iván Fernández (Tote) y como Responsable de Organización al camarada Severino Menéndez, a la espera de nombrar, en su siguiente reunión al resto de responsables de las áreas de trabajo.
La Conferencia, a la que se leyó el cálido saludo enviado por el Secretariado Político del PCPE, finalizó con la intervención de saludo de la Responsable Política de los Colectivos de Jóvenes Comunistas en Asturies y del Responsable Político del Partido, en las que se destacó el compromiso de los CJC con el PCPE-Asturies y se destacaron los duros retos que sin duda tendremos que enfrentar en adelante, a los que la militancia asturiana hará frente con unidad monolítica, disciplina militante, y desde la defensa intransigente de los principios marxistas-leninistas.
Finalmente, sonaron los acordes de la Internacional Comunista, finalizando una exitosa jornada de trabajo con una cena de confraternización.
Celebrada con ésitu la conferencia del PCPE-Asturies
Sol lema “Construyendo’l proyectu revolucionariu” axuntóse ayeri, nel salón d’actos de CCOO del Nalón la Conferencia del PCPE-Asturies. Cola asistencia de delegaos y delegaes de toes la Célules del Partíu y de una delegación de los Coleutivos de Mocedaes Comunistes, la militancia comunista asturiana analizó’l trabayu realizáu mientres los últimos trés años y plantegáronse les prioridaes pal próximu periodu.
Primeramente a la Conferencia, realizárase por parte de dellos militantes una ufrienda floral na tumba de los Mártires del Carbayín, na población sierense de Carbayín Altu, n’alcordanza a la llucha de los revolucionarios n’Ochobre de 1934.
La Conferencia aprobó la rindición de cuentes y los documentos políticos y organizativos presentaos pol Comité saliente, nel que s’asitia como prioridá’l trabayu nel movimientu obreru, coles mires d’amontar la presencia comunista nos sectores granibles estratéxicos, atribuyendo una significativa importancia al sector de la minería, el metal, el tresporte y les comunicaciones, y l’enseñanza y la sanidá.
Nel planu organizativo la Conferencia analizó los defectos esistentes y estudiáronse la vía pa la so superación, sobre la base del trabayu de mases de toes nueses Célules so la dirección d’un Comité de Asturies más fuerte.
La Conferencia, que rematada cola unidá monolítica del PCPE-Asturies, frente a los difíciles momentos que va tener qu’encarar la militancia comunista asturiana en tolos terrenes de la llucha de clases, decidió que, d’equí p’arriba el so Comité de dirección adoptara en nome de Comité de Asturies – Berto Lloreo, como homenaxe y alcordanza al hestóricu militante comunista asturianu, exemplu pa les nueves xeneraciones de comunistes asturianos.
Escoyíu’l Comité de Asturies – Berto Lloreo, axuntóse’l so primer plenu, escoyendo como Responsable Políticu al collaciu José Iván Fernández (Tote) y como Responsable d’Organización al collaciu Severino Menéndez, a la espera de nomar, na so siguiente xunta al restu de responsables de les árees de trabayu. La Conferencia, a la que se lleó’l templáu saludu unviáu pol Secretariáu Políticu del PCPE, remató cola intervención de saludu de la Responsable Política de los Colectivos de Mozos Comunistes en Asturies y del Responsable Políticu del Partíu, nes que se destacar el compromisu de los CJC col PCPE-Asturies y destacáronse los duros retos qu’ensin dulda vamos tener qu’enfrentar d’equí p’arriba, a los que la militancia asturiana va faer frente con unidá monolítica, disciplina militante, y dende la defensa intransixente de los principios marxistes-leninistes.
Finalmente, sonaron los acordes de la Internacional Comunista, rematando una esitosa xornada de trabayu con una cena de confraternización.
Comentarios recientes